11.10.2011

bästa november,





här kommer ett brev till Dig.
det känns nämligen lite som att jag har gjort det tufft för oss.
det kan vara så att jag kanske har sagt några för många
ja 
för att det egentligen ska rymmas plats för både Dig,
mig, - & alla projekt på listan. 

men jag tänker såhär.
om vi jobbar tillsammans. 
om Du bara saktar ner Dina dagar lite lite, 
låter ljuset vara sådär precis mellan höst & vinter vackert, 
- & luften skönt hög, klar & inte alltför kall som bara Du kan? * 
då bedyrar jag att vi ska ha några,
eller åtminstone en dag kan jag lova Dig; 
då det bara är Du och jag.
Du vet sådär som vi brukar? 
jag tänder en brasa & gör varm choklad. med vaniljgrädde. 
och Du bara är.
viskande runt huset. på en fårfäll vid elden. vart Du vill.

’kej? 

jag lovar att älska Dig ända till december !










* speciellt nu till helgen när vi ska fotografera utomhus. 
så att inte lina fryser ihjäl i vassen. 










© hannah lemholt 

1 kommentar:

  1. Hej! =)
    Jättevackra bilder (som vanligt:)!!! Beundrar verkligen din blogg, det är en fröjd att läsa den!
    Undrar hur du fått till de vackra klämmorna på fotot, har sett dem på flera andra bloggar och letat mej fördärvad (nästan) efter brushes, vectors och vet-inte-vad för photoshop men hittar ingenting ens ditåt...vore tacksam för svar :). Trevligt veckoslut till dej! h. Netta

    SvaraRadera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...