11.20.2011

cookie breath girl











- nu kunde jag inte hålla mig längre!  sa seb 
när han packade upp påsen från mataffären igårkväll.
pepparkakor & ädelost. 
och julmust. till ’så mycket bättre’. 
skapligt mysig avslutning på en hektisk lördag. 


i morse fick det bli pepparkaka & kardemummakaffe till frukost. 
skapligt mysig inledning på en hektisk söndag.
jag behöver åtminstone ett halvt mirakel om jag ska få ihop
de kommande två veckorna.
pust.med cookiebreath. 





i kväll blir det någon typ av lottdragning 
bland Er här hemma. återkommer !


skön söndag sålänge. 
och kärlek. 






muse & model : lina lindholm
mua & hair : josefin madsen ljungqvist

canon eos 5d mark II | canon ef 50/1,4 usm
© hannah lemholt photography




6 kommentarer:

  1. Så häftig make up! Lite mystiskt.. Jag tjuvstartade med pepparkakorna för 2 veckor sen. Skulle ju bara köpa hem och öppna sen.. nu är den snart slut. Nästa helg blir det lite bak tror jag.

    Hoppas att du får en fin söndag!
    / Terese

    SvaraRadera
  2. Här har vi också tjuvstartat med pepparkakor och till dem den godaste glöggen: Blossas starkvinsglögg med smak av cognac; mmmmmmmmmm!
    Igår fick vi pepparkaka med ädelost & fikonmarmelad hon en gó vänninna, det var också mumma.
    Ha en fin söndag,
    Lydia

    SvaraRadera
  3. Åh. Jag kör på Dumle pepparkaka & saffransbulle. Finfint!

    SvaraRadera
  4. Precis detsamma körde vi i Lördags; pepparkakor & ädelost.. och julmust (och lite vin) till ’så mycket bättre’.
    Så bra så bra.

    Och fantastiska bilder, precis som alla gånger. De är magiska!

    SvaraRadera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...