11.04.2011

godmorgon


härliga fredag, nu är Du här.




6 kommentarer:

  1. Javisst! Och det är en extra fin fredag idag, får hem karln min från jobbet klockan elva! Tack alla helgon.

    SvaraRadera
  2. ÄNTLIGEN..
    Nu äntar långhelg, underbart.

    Önskar dig en fin helg

    SvaraRadera
  3. Och en solig sådan. Härligt!
    Hoppas du får en fin helg. Bilden är verkligen vacker och en aning hemlighetsfull.

    Hälsar Åsa

    SvaraRadera
  4. Åh ja, nog är den härlig alltid. Igår kväll kom mannen hem med en överraskning...idag packar jag, imorgon åker vi; tjohooo!

    SvaraRadera
  5. Went jogging in the woods, the colors were amazing, I couldn't get enough of them - rich yellow, orange tones… I was soaking up this moment of beauty and eternity… So blessed! Have a great weekend, girl!

    SvaraRadera
  6. Som jag har längtat efter denna fredag. Jag känner av höst-tröttheten. Må den försvinna snart! Idag länkar jag till dig! Största kramen Jenny

    SvaraRadera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...