11.11.2011

vitt te & kardemummakaffe


en ny favorit har tillkommit bland téerna.
det är ett sånt’ där nyttigt pyttigt superfruit dessutom;
här hemma får det dra en bra stund, ~ & så lite mjölk & honung på det. 
oj så gott. jag försöker ta lite lugna stunder idag. petar i bokhögen.
lager på lager stickat tillkommer, men jag fryser ändå.
kanske på väg att bli dålig. det låtsas vi inte om så mycket, tycker jag. 
en hel helg med fotograferande väntar; både inom, ~ & utomhus. 

nu ska jag göra ännu en kopp vitt te & kanske krypa ner 
under täcket för en liten paus i arbetet. vi får se 
vilken bok det blir ut högen ..





en riktigt härlig fredag till Er fina !
kram.


6 kommentarer:

  1. Älskar hela fotserien,underbar! Vilken känsla! Me LÖÖÖVE! Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en riktigt fin helg :-)

    Tack för rara kommentarer inne hos mig!

    Kram Malin, live a lot

    SvaraRadera
  3. En fin fredag till dig med! Du har en alldeles förtjusande stil som man blir beroende av att få sin dos av. Tack för allt du delar med dig av!

    SvaraRadera
  4. Åh ja blir alltid lika matt när jag är här inne.
    Och lite snurrig. På de bästa av sätt!

    SvaraRadera
  5. Find bilder i vanlig ordning. Och jag blir åter sugen på kardemummakaffe, det är verkligen en hit. Med fin-latte-mjölk.

    Trevlig helg.

    SvaraRadera
  6. Vilken fiiin blogg Hannah! ord, bilder och känsla som berör...just det jag gillar. Som ger myskänsla och skönhet till en vanlig vardag. Kardemumakaffe låter ju som ren njutning! Björn blev så glad och lycklig för bilden på honom och Linn. Tusen tack! Hälsa Sebastian. stor varm kram Ulrika

    SvaraRadera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...