1.27.2012

fredagsflickor




{’stella’ ~ lightbox}

tittar in och önskar en mysig fredag
och en vacker helg med ännu ett fotografi till
a mad girl’s love song serien.. 






och så världens finaste bella
som i timmar leker med momo och mofa's potatisar.
en i taget läggs de varsamt på hög.
och så tillbaka i papperspåsen igen.
en och en i något som tillslut bildar en tålmodig dans,
~ med hopp om applåder från rummet bredvid.
den där ungen alltså.

mitt hjärta blir sig aldrig likt.








kommentarsfunktionen knasar sedan några dagar, 
men stort tack för att Ni är här !


±



{canon eos 5d mark II | canon ef 50/1,4 usm}
{citat : sylvia plath}

© hannah lemholt


12 kommentarer:

  1. fantastisk herlige bilder..
    Ønsker deg en fin helg..
    :)

    SvaraRadera
  2. Hon är fullkomligt SAGOLIK...lilla trollet! Vilken fin familj ni är -allihop! Pussa på dem alla från mig...

    SvaraRadera
  3. Kommer på mig själv att allt oftare börja med en titt på din blogg till morgonkaffet, den bästa stunden på dagen när allt är möjligt. Tack för att du förstärker den känslan med dina vackra stilla betraktelser i ord och bild.
    /earlybird

    SvaraRadera
  4. naaaaw. underbara bilder som vanligt.
    njut helgen!
    kram/jennifer

    SvaraRadera
  5. Gud så vacker hon är...., Och vilket golv....

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  6. Kan man bli sötare??? Tror inte det :) Sicken liten docka och bilderna är underbara!

    Ha en mysig lördag!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Helt FANTATISK blogg du har =) Jag vill och medd dig att du är Dagens blogg hos mig idag!
    Du är en grymt inspirerande blogg och jag vill dela med din blogg till mina läsare!
    Kramkram

    SvaraRadera
  8. hon är så söt att jag tror jag döööör!
    och golvet. så fint. så fint!!!

    SvaraRadera
  9. Lilla söta människa! Vilken fin studie..... Sprider dina bilder Hanna genom att hänvisa till blogg å flickr

    SvaraRadera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...